Pojišťovna Generali - zážitek před cestou

21. června 2016 v 8:14 |  Cesty
Technika je dobrá, ale když funguje.


Hitlerovo Orlí hnízdo, Salzburg a Solnou komoru jsem v minulosti sice už viděl, ale chtěl jsem se tam podívat znovu. Loni jsem zaváhal a tak jsem si letos objednal zájezd hned na začátku roku. Získal jsem tak slevu a jistotu.

Zvykl jsem si uzavírat cestovní pojištění u pojišťovny Generali. Příjemný pracovník v příjemném prostředí se vždy postaral o svěží a hladký chod. V pozdější době jsem se několikrát pojistil online a i to bylo rychlé a bez potíží.

Leč všechno se mění. Chtěl jsem se pojistit i před touto víkendovou cestou. Usedl jsem doma k počítači, najel na stránky pojišťovny, vyplnil potřebné údaje včetně platebních údajů kreditní karty - a ouha! Počítač mi odpověděl, že se platba (74 Kč) nezdařila. Zkusil jsem to znovu - a se stejným výsledkem. Tipoval jsem, že potíž je v použití kreditní, tedy úvěrové karty a další pokus jsem podnikl s debetní kartou. Opět neúspěšně. Ke stejnému výsledku jsem došel i následující ráno.

"Zajdu tam tedy osobně" řekl jsem si a vyrazil v domnění, že pracovní doba pobočky začíná v 9 hodin. Informace na dveřích mě vyvedly z omylu. Začínají v 10. Když jsem se po hodině vrátil, sdělil jsem postarší ženě v kanceláři mé přání. Ta vzala mobil a volala "Oli" - patrně pracovnici, za níž zaskakovala. "Oli" jí řekla, že jsou nové podmínky a dala instrukci jak na to. Vyplnili jsme potřebné údaje - a mašinka spočítala cenu pojištění podezřele nízkou - pod 50 Kč. S tím by v případě pojistné údálosti určitě byly potíže a dohady o plnění. Prošli jsme tedy znovu formulář a tentokrát vyšla cena přes 80 korun. Když jsem oponoval tím, že mi doma vyšlo 74, pracovnice započítala slevu a došla k částce 78 korun. Sláva, skoro shoda! Už jen vytisknout, podepsat a zaplatit. Zadala tisk - a systém spadl. Znovu tedy vyplnit formulář - a systém trucoval a ne a ne to vytisknout. Nepomohla ani "Oli".

To už mi cestovní pojištění sebralo hodinu a dvacet minut (nepočítám-li cestu do pobočky) a dostával jsem se do časové tísně. Smlouva sice byla uzavřena, ale nevytisknutá, nepodepsaná a nezaplacená - tudíž neplatná. Kapituloval jsem, poděkoval omlouvající se pracovnici za snahu a odešel.

Večer jsem pak z domova během chvilky v pohodě uzavřel online pojistku s Českou pojišťovnou.
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Jarka Jarka | Web | 21. června 2016 v 19:47 | Reagovat

Takže pojišťovna Generali přišla o stálého zákazníka. Nechci být škodolibá, ale dobře jí tak, protože na tvé straně byla snaha až neuvěřitelná. 8-O Víkendovou cestu už máš Jirko, za sebou, nebo tě teprve čeká? Jestli se teprve chystáš, tak přeji pěkné počasí a spoustu skvělých zážitků! ;-)

2 Jirka Jirka | E-mail | Web | 21. června 2016 v 19:54 | Reagovat

Díky za návštěvu i komentář. Cestu mám už za sebou. První ze 3 článků zveřejnim v pátek, zatím je připravuji.

3 Ježurka Ježurka | Web | 25. června 2016 v 17:09 | Reagovat

No, to jsou zajímavé poznatky. Taky bych vsadila na Generali, ale jak je vidět, špatně. A byla cena přibližně stejná u té České? :-)

4 duchodkaevka duchodkaevka | 25. června 2016 v 18:32 | Reagovat

Ještě, že máš přehled, takový neználek by opravdu mohl mít následně spoustu problémů, i když Olí by si třeba poradila (ale nejspíš asi ne) :-D  :-)

5 Maruška-Fukčarinka Maruška-Fukčarinka | Web | 26. června 2016 v 20:28 | Reagovat

Jiří, buď rád, že je i jiná pojišťovna. Občas ani "OLI" nepomůže. :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama