Opraveno

13. června 2017 v 15:45 |  Technika
Paušál.


Minule jsem psal o překvapení, které mi připravila moje patnáctiletá malá
rakouská pračka Euronova 600. Dnes o tom, jak to dopadlo.

Zjistil jsem autorizovaný servis a objednal jsem opravu. Podle dohody přijel
opravář. Vyslechl moji informaci, zapnul pračku a zkoušel ji. Ta k mému
překvapení chodila jako švýcarské hodinky. Asi se ho lekla. Byl to chlap jako
buk, hotový lamželezo.

Opravář u mně strávil čtvrt hodiny, pak mi naúčtoval 726 korun a po převzetí
peněz jel na další zakázku. Když jsem se podíval na účet, zjistil jsem, že ta
čtvrthodina práce stála 300 korun, paušál za dopravu také 300 a daň 126.

Paušál za dopravu 300. Když jsem v minulosti měl doma instalatéra, počítal si
také za dopravu 300 - a to ke mně jel asi 4 kilometry. A ještě dříve, když jsem
potřeboval sklo ze sklenářství vzdáleného asi 500 metrů ode mně, jsem byl
hned v telefonátu upozorněn, že si účtují za každý výjezd také tři stovky. I tak se
vydělává...

 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Kitty Kitty | Web | 13. června 2017 v 19:54 | Reagovat

Dřív bylo dřív. Teď uhlař popojede 100 metrů od minulého zákazníka, z kopce a účtuje si celé dopravné. Druhou multikáru nám ale neúčtovali, protože jsme objednali 30 q a oni jeli dvakrát. I to je péče o dobrého zákazníka. Poskytovatelé se chovají různě a započítají si také různé služby :-)

2 Jarka Jarka | Web | 16. června 2017 v 8:50 | Reagovat

Hm, tak to je něco!
Za patnáct minut návštěvy, bez nutnosti cokoliv opravit, je to slušný výdělek....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama