Opraveno

13. června 2017 v 15:45 |  Technika
Paušál.


Minule jsem psal o překvapení, které mi připravila moje patnáctiletá malá
rakouská pračka Euronova 600. Dnes o tom, jak to dopadlo.

Zjistil jsem autorizovaný servis a objednal jsem opravu. Podle dohody přijel
opravář. Vyslechl moji informaci, zapnul pračku a zkoušel ji. Ta k mému
překvapení chodila jako švýcarské hodinky. Asi se ho lekla. Byl to chlap jako
buk, hotový lamželezo.

Opravář u mně strávil čtvrt hodiny, pak mi naúčtoval 726 korun a po převzetí
peněz jel na další zakázku. Když jsem se podíval na účet, zjistil jsem, že ta
čtvrthodina práce stála 300 korun, paušál za dopravu také 300 a daň 126.

Paušál za dopravu 300. Když jsem v minulosti měl doma instalatéra, počítal si
také za dopravu 300 - a to ke mně jel asi 4 kilometry. A ještě dříve, když jsem
potřeboval sklo ze sklenářství vzdáleného asi 500 metrů ode mně, jsem byl
hned v telefonátu upozorněn, že si účtují za každý výjezd také tři stovky. I tak se
vydělává...

 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Kitty Kitty | Web | 13. června 2017 v 19:54 | Reagovat

Dřív bylo dřív. Teď uhlař popojede 100 metrů od minulého zákazníka, z kopce a účtuje si celé dopravné. Druhou multikáru nám ale neúčtovali, protože jsme objednali 30 q a oni jeli dvakrát. I to je péče o dobrého zákazníka. Poskytovatelé se chovají různě a započítají si také různé služby :-)

2 Jarka Jarka | Web | 16. června 2017 v 8:50 | Reagovat

Hm, tak to je něco!
Za patnáct minut návštěvy, bez nutnosti cokoliv opravit, je to slušný výdělek....

3 Maruš - Fukčarinka Maruš - Fukčarinka | Web | 3. července 2017 v 19:33 | Reagovat

Jo a korunky se z peněženky kutálejí. ;-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama